Lär dig skapa snygga och kreativa effekter för dina bilder - steg för steg guide

En snygg, kall effekt som gör bilderna mer intressanta. Tycker du om denna effekt så är det en guide för just dig. Personlingen gillar jag denna förvandling från varma till kalla toner. Inställningar i denna guide är anpassade för bilden jag använde till den. Du kan självklart  använda andra färger och leka med spakana bäst du vill för dina egna effekter. Varsågod och öva på. Kram



Och imorgon lägger jag upp en guide om hur fixar jag till denna effekt nedan. Det är inte bara att lägga på gul färg om du tror det, utan det är en hel process till den här effekten. Häng med imorgon och kika in igen.




Kommentarer
Sofia

Vad kul med så mycket tutorials och tips, fina bilder också! Hit kommer jag garanterat att komma tillbaka. :) Kram!

2011-10-06 16:54:24
URL: http://ssofias.blogspot.com

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback